sobota, 10 maja 2014

Zapowiedź meczu Hertha - Borussia

Witajcie!
Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale nie znalazłam wcześniej czasu :c Tradycyjnie przed meczem przedstawiam Wam zapowiedź.
Miejsce: Olympiastadion
Godzina: 15:30
Sędzia: Tobias Stieler
Przewidywane składy drużyn:
Hertha Berlin:
Kraft - Pekarik, Langkamp, Brooks, van den Bergh - Hosogai, Kobiashvili - Allagui, Skjelbred, Ben Hatira - Ramos
Borussia Dortmund:
Weidenfeller - Schmelzer, Hummels, Sokratis, Piszczek - Jojić, Sahin - Reus, Mkhitaryan, Großkreutz - Lewandowski
Transmisja w telewizji: Nie jestem na 100% pewna, ale chyba nie będzie :c W każdym razie nie znalazłam.
Transmisja w internecie: http://pl-sport.tv/ lub http://premium.futbolhd.pl/

Jeśli chodzi o moją opinię, myślę, że ten mecz do najłatwiejszych nie będzie należał, w końcu Hertha to nie taki zły klub. Myślę, że pszczółki wygrają, Lewy ma dwie motywacje do strzelenia bramki: pierwsza to pożegnalny gol dla kibiców i klubu w ostatnim meczu w Bundeslidze, a druga to oczywiście walka o tytuł Króla Strzelców ;) Przypomnę tylko, że Robert ma na swoim koncie 18 bramek, tyle samo Mario Mandzukic (Bayern Monachium). Za nimi z 16 bramkami są: Josip Drmic (FC Nürnberg), Adrian Ramos (Hertha Berlin) oraz Marco Reus. Klopp powiedział, że jeśli w jutrzejszym meczu zostanie podyktowany rzut karny, Robert będzie go wykonywał ;)  Tylko żeby z tych jego chęci do strzelenia gola nie wyszło coś złego, mam nadzieję, że nie będzie się zachowywał egoistycznie i marnował sytuacji przez strzelanie na bramkę na siłę. Swoją drogą, ciekawe, czy kibice Herthy pożegnają w jakiś sposób Adriana Ramosa. Przypomnę, że jest to jego ostatni mecz w Hercie, po zakończeniu sezonu będzie on już zawodnikiem Borussii ;) Dziwne, że Lewy, który odchodzi i Adrian, który będzie jego zastępcą rozgrywają swoje ostatnie mecze na jednym stadionie :D Przypadek? :)))
P.S.
Mam świetną informację! Gol Mikiego w meczu z Hoffenheim na 2:1 został wybrany trafieniem kolejki! Zdobył aż 50,67% głosów! Gratulujemy, Miki! A nie mówiłam, że to był bardzo ładny gol? :3


https://www.facebook.com/OgolemBorussiaDortmundJestKrolem?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz