czwartek, 1 maja 2014

Wypowiedź Sebastiana

Przedstawiam Wam wypowiedź Sebastiana Kehla dotyczącą finału Pucharu Niemiec:
"Nie sądzę, abyśmy byli faworytami. Oczywiście gorzka porażka Bayernu w Lidze Mistrzów i kiepska passa w Bundeslidze to dla nich gorzka pigułka, ale to podwójnie zdeterminuje ich do wygrania Pucharu. Mogę jednak zapewnić, że my również będziemy odpowiednio nastawieni. Choć nie jesteśmy faworytami, uważam, że mamy duże szanse na triumf."
Ogromnie się cieszyłam z tego, że Real w tak wielkim stylu pokonał Bayern w dwumeczu aż 5:0. Nareszcie jakaś kompromitacja, i to nawet niezła, to za to, że w ostatnim sezonie pokonali Barcelonę 7:0 w dwumeczu XD a tak na serio, to nie chciałam, żeby obronili tytuł, bo ich nienawidzę tak szczerze ;) Niekoniecznie dlatego, że mają nad nami tyle punktów przewagi w Bundeslidze, tylko za ich charakter. Odnoszę wrażenie, że Bayern to maszyna do zarabiania pieniędzy i niekończąca się ławka samych dobrych zawodników, którzy - nie oszukujmy się - marnują się w tym klubie. Krótko mówiąc - materialiści. Kasa, kasa, kasa. Zero miłości, więzi zawodników z kibicami... To jest całe moje zdanie na temat tego klubu, i raczej się ono nie zmieni. Chciałam pokazać Wam tylko, jakie jest moje nastawienie do Bayernu, jeśli ktoś się z nim nie zgadza - trudno.
Wracając do tematu. Na początku się bardzo cieszyłam z ich porażki, ale wypowiedź kapitana uświadomiła mi, że przez to będzie nam o wiele trudniej zdobyć Puchar Niemiec. Bawarczycy będą bardzo podrażnieni brakiem awansu do finału LM, wysoką i kompromitującą porażką, oraz ostatnimi niezbyt dobrymi meczami w ich wykonaniu w Bundeslidze - w tym porażka z nami 0:3. Mam nadzieję, że chłopcy mają pełną świadomość, że Bayern zrobi dosłownie wszystko, by zdobyć Puchar. Dlatego muszą przygotować się perfekcyjnie do meczu, zarówno w ofensywie jak i w defensywie. Nie mówię, że nie wierzę w nasze pszczółki, ale ostrzegam - to będzie bardzo trudny mecz. I chyba wszyscy o tym doskonale wiemy. Jakie jest Wasze nastawienie do niego? ;)

P.S.
No i nareszcie ten maj! Kochani, życzę Wam zajebistej majówki! ♥ XD Wybieracie się gdzieś może? ;)
https://www.facebook.com/OgolemBorussiaDortmundJestKrolem?fref=ts zapraszamy xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz