poniedziałek, 26 maja 2014

informacje

Hejka!
Ach znowu te informacje XD Pewnie już to zauważyliście, ale powiem, że teraz, kiedy sezon się skończył (i co ja teraz będę robić? :CC) będzie mniej postów i mniej informacji. No ale oczywiście, na ten przykry czas już mam przygotowane ciekawostki dla Was więc nie martwcie się i odwiedzajcie bloga żeby nic nie przegapić ;)
Więc, wracając do informacji, mam ich aż pięć.
1. Kicker (mój ulubiony magazyn, chyba zauważyliście XD) ogłosił wyniki głosowania piłkarzy Bundesligi, którzy wybierali najlepszego zawodnika sezonu 2013/1014. Został nim prawie jednogłośnie  nasz Marco Reus! Zebrał aż 45.6% głosów! Na drugim miejscu znalazł się również zawodnik BVB (w sumie to już nie :C)  Robert Lewandowski uzyskując 17.7% głosów. Na trzecie miejsce załapał się Arjen Robben z 7.9% głosów. Wielkie gratulacje Marco, chyba nikt nie ma wątpliwości, że zasłużył ;)
2. Portal goal.com wystawił jedenastkę tej edycji Champions League. Oczywiście nie mogło w niej zabraknąć... Marco Reusa!! ;D


3. Borussen dominują na listach najlepszych zawodników! Tym razem Wyróżniony został Roman Weidenfeller zdobywając nie byle jaki tytuł bo.. najlepszego bramkarza Bundesligi minionego sezonu! Zdobył 36% głosów. Gratulacje, Romek!
4.. Podobno Manuel Neuer doznał jakiejś tajemniczej kontuzji, więc jest cień szansy, że Romek będzie podstawowym bramkarzem Reprezentacji Niemiec. Ale tylko cień...
5. I ostatnia informacja.. może trochę nie na temat BVB, ale zawsze ;D Pewnie już wiecie, że to Real Madryt zdobył Puchar Ligi Mistrzów. Za kim byliście? Jesteście zadowoleni z wyniku? Ja absolutnie nie. Byłam za Atletico, naprawdę w tym sezonie sobie zasłużyli na wygraną. Szkoda, że przegrali, to jeszcze mogę przeboleć, no ale 4:1? To jest bardzo niesprawiedliwy wynik. Piłka nożna znów pokazuje swój charakter...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz