niedziela, 6 lipca 2014

wznowienie treningów

Witam po raz drugi ;3
Chciałabym przedstawić Wam zdjęcia z pierwszego treningu przygotowującego do sezonu 2014/15. Niezmiernie miło jest mi oznajmić, że Sven Bender i Neven Subotić NARESZCIE WRACAJĄ NA BOISKO I TRENUJĄ Z PEŁNYM OBCIĄŻENIEM!!! Jejku, jaka jestem szczęśliwa! Nawet sobie nie zdawałam sprawy z tego, jak bardzo za nimi tęskniłam ♥ No dobrze, na początek jeszcze wypowiedź trenera Kloppa o samych przygotowaniach i zbliżającym się nowym sezonie:

- Zaczynamy przygotowania z wielkimi ambicjami. Jeśli okaże się, że naprawdę będziemy mieć szanse na zdobycie tytułu, to chcemy tego dokonać. Oczywiście najbardziej możliwe jest wygranie Pucharu Niemiec, jednak w pozostałych rozgrywkach, w których bierzemy udział, chcemy dać z siebie wszystko.






P.S.
Usiądźcie wygodnie bo.. mam dla Was nie byle jaką wiadomość. Więc..... BORUSSIA JUŻ PRAWIE OFICJALNIE ZAGRA W POLSCE! mówię, że prawie oficjalnie, bo na 100% nie jestem pewna, BVB nie podała jeszcze oficjalnej informacji, co prawda, na 6 sierpnia jest oficjalnie zaplanowany sparing, ale niestety nie jest jeszcze ustalone z kim. Tak jak wcześniej pisałam, mecz najprawdopodobniej odbędzie się we Wrocławiu ze Śląskiem Wrocław. Dowiedziałam się również, że prawdopodobnie bilety BĘDĄ SPRZEDAWANE W INTERNECIE a konkretnie na stronie ebilet.pl . Bilety powinny się pojawić w następnym tygodniu. O cenie i godzinie meczu jeszcze nic nie wiem, ale będę na pewno Was na bieżąco informować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz