wtorek, 22 lipca 2014

Informacje

Hej, kochani!
Wróciłam! Jak ja się za Wami stęskniłam.. ♥ Stwierdzam iż brak internetu przez 7 dni wiąże się z katastrofalnymi zaległościami w świecie BVB :D Jeśli chodzi o wakacje to było super, pogoda dopisała i jestem bardzo zadowolona, jednak nie ma to jak pisanie dla Was postów ♥

Więc, jak już mówiłam, wiadomości trochę się nazbierało i nie jestem w stanie przekazać Wam wszystkich, więc opiszę najważniejsze w skrócie. A te już najnajważniejsze opiszę w osobnych postach :D

1. 15 lipca Borussia Dortmund zagrała pierwszy letni sparing z Hessel Kassel i wygrała go 4:1. Gole strzelali: Jordanov, Mkhitaryan, Harder oraz Kirch. Skład bardzo eksperymentalny, wielu młodych zawodników, ale przecież o to chodzi - aby wypróbować ich umiejętności przed zbliżającym się sezonem ;)
2. Ciro Immobile i Dong-Won Ji dotarli już do Dortmundu i odbyli pierwszy trening z całym zespołem ;3
3. Borussen rządzą w Europie! Portal footballeconomy.com opublikował listę klubów, które miały największą średnią oglądalność w sezonie 2013/14. Na samej górze listy uplasowała się oczywiście Borussia Dortmund z wynikiem 80 295 widzów.
4. 19 lipca BVB zagrała kolejny sparing z FC Heidenheim. Mecz nie był tak pewny w wykonaniu czarno-żółtych jak ten z Hessel Kassen, jednak ostatecznie Borussen wygrali 4:3. Gole strzelali: Mkhitaryan x2, Aubameyang oraz Joseph Gyau. Wspaniałą informacją jest to, że w 74. minucie wszedł na boisko Neven Subotić, który dotąd nie rozegrał meczu od listopada zeszłego roku :>
5. Ostatnio wybiło nam 1000 wyświetleń za które bardzo dziękuję i proszę o kolejne 1000 :D Tylko gdyby komentarzy było więcej.. byłoby idealnie :3

No to chyba by było tyle jeśli chodzi o najważniejsze ale nie najnajważniejsze informacje XD reszta już niedługo ;)


2 komentarze: