poniedziałek, 14 lipca 2014

Alles Gute, Jonas!

Hej, Borussen!
Chciałam Was poinformować, że jutro wyjeżdżam na wakacje i nie będzie mnie do poniedziałku ;c Jeżeli uda mi się połączyć z internetem to może do Was wpadnę, ale nie obiecuję ;)
Dokładnie 22 lata temu w niemieckim mieście Heidelberg na świat przyszedł zawodnik Borussii Dortmund - Jonas Hofmann. Do klubu z Zagłębia Ruhry dołączył w 2011 roku. Wtedy to grał jeszcze w drużynie rezerw. W pierwszej drużynie zadebiutował w kwietniu 2013 roku. Z okazji urodzin życzymy mu braku kontuzji, zdobywania coraz lepszych umiejętności w szeregach BVB oraz jak najdłuższej kariery ;3


P.S.
Niemcy mistrzami świata! Komu wczoraj kibicowaliście? Ja oczywiście Niemcom ;3

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Jonasa! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że Niemcom! I jestem szczesliwa ze wygali <3

    OdpowiedzUsuń