wtorek, 22 lipca 2014

Witamy na pokładzie!

Hejka!
Spóźnionych informacji ciąg dalszy ;)
Jak już pewnie się dowiedzieliście, MATTHIAS GINTER PODPISAŁ UMOWĘ Z BORUSSIĄ DORTMUND!!! Jestem taka szczęśliwa z tego powodu że masakra :D Jednak warto walczyć do końca ;) Sam Matthias wyznał, że jest wielkim fanem BVB i granie w tym klubie było jego marzeniem. Oto jego wypowiedź tuż po podpisaniu kontraktu:
"Moje marzenie z dzieciństwa właśnie dziś się spełniło. Zawsze byłem wielkim fanem BVB i teraz będę mógł nosić koszulkę mojego ulubionego klubu. Chcę poczynić kolejny krok w moim piłkarskim rozwoju w Dortmundzie. Nie mogę doczekać się niesamowitej atmosfery na Signal Iduna Park oraz być częścią tego wspaniałego zespołu. Słyszałem wiele pozytywnych rzeczy o Borussii."
Teraz drobne informacje co do zawodnika: Urodził się 19 stycznia 1994 roku w March, w Niemczech. Zanim trafił do Borussii grał w SV March i w SC Freiburg, z którego przeniósł się do klubu z Zagłębia Ruhry. Jego nominalna pozycja to środkowy obrońca. Tak więc, życzymy mu owocnej kariery w Borussii!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz