wtorek, 22 lipca 2014

Liebster Blog Award

Hejka!
Ostatnio dostałam nominację do Liebster Blog Award od Lekoo za którą bardzo dziękuję ;) Liebster Blog jest przyznawana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na kilka pytań od osoby nominującej, następnie wymyślić nowe i nominować następne osoby do tej zabawy. Dzięki temu możecie dowiedzieć się o mnie kilku drobnych, ciekawych rzeczy ;3
1. Z jakiego jesteś rocznika?
Z 2000 ;3
2. Jaka jest Twoja ulubiona postać filmowa?
Hmm może Peeta z Igrzysk śmierci, chociaż jeżeli już mówimy o tej serii, książka jest zdecydowanie lepsza od filmu :D
3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
 Mam ich naprawdę dużo, ale wybrałam 3 najważniejsze:
• "Nie jestem typem piłkarza, który, jak przyjdzie pierwsza lepsza oferta powie: sory panowie, fajnie było, ale teraz idę tam" ~ Łukasz Piszczek
• "Kiedy schodzisz na przerwę i przegrywasz 0:3 nie możesz wierzyć w cuda. Musisz wierzyć w siebie" ~ Jerzy Dudek
• "Są ludzie, którzy uważają, że futbol to sprawa życia i śmierci. Jestem takim podejściem rozczarowany, futbol jest zdecydowanie ważniejszy" ~ Bill Shanky
4. iOs vs. Android?
Android :D
5. Ulubiony klub piłkarski/zespół muzyczny?
Klub to oczywiście Borussia Dortmund a zespół to w sumie różnie, Afromental, Guns n' Roses, Nirvana.. :3
6. Morze, góry czy jezioro?
Zdecydowanie morze ♥
7. Ulubiona książka i film?
Tutaj znowu mam problem bo jest ich naprawdę dużo, ale myślę, że z książek to seria "Igrzyska Śmierci" i seria "Niezgodna" a jeśli chodzi o filmy to może 3 metry nad niebem ;)
8. Twoje hobby?
JEDZENIE ♥ XDDD A tak serio to może fotografia :>
9. Masz zwierzaka, jak tak to jakiego?
Mam 2 psy i 2 koty ♥
10. Czytasz mojego bloga?
Czasem tak ;3

No to to by było na tyle jeśli chodzi i odpowiedzi :D Ja natomiast nominuję:
• http://autografy-tyski.blogspot.com/
• http://rockinfunnydolls.blogspot.com/
 http://jestemculeveb.blogspot.com/
I oto pytania:
1. Ile masz lat?
2. W jakim Województwie mieszkasz?
3. Jaki rodzaj muzyki najbardziej lubisz?
4. Czy podoba Ci się mój blog?
5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
6. Jaki rodzaj filmów wolisz?
7. Kim masz zamiar zostać w przyszłości?
8. Jaki miesiąc najbardziej lubisz?
9. O czym marzysz?
10. Lubisz czytać?


1 komentarz: