czwartek, 3 lipca 2014

Julian w Hercie Berlin

Hej, Borussen!
Jak tam Wasze wakacje, wybieracie się gdzieś? Może do Dortmundu? ;3
Mogę Wam oficjalnie oznajmić, że Julian Schieber odchodzi od Borussii Dortmund. Podpisał dziś kontrakt z Herthą Berlin obowiązujący 4 lata. Spekuluje się, że Hertha zapłaciła za napastnika ok 3 milionów euro. Przypomnę tylko, że Julek dołączył do Borussii w 2012 roku za 5.5 mln euro. Do tej pory zagrał 35 meczy w koszulce Borussii w Bundeslidze z dorobkiem 3 goli, 13 występów w Lidze Mistrzów z jednym golem oraz 8 w Pucharze Niemiec strzelając 2 gole.
"Dużo nauczyłem się od Juergena Kloppa. Codziennie trenowałem na wysokim poziomie i wystąpiłem nawet w finale Ligi Mistrzów. Takich rzeczy nigdy się nie zapomina. Żegnamy się w przyjaźni, co bardzo mnie cieszy" - wyznaje 25-latek.
Myślę, że z tego transferu wszyscy mogą być zadowoleni. Julian wreszcie będzie miał szansę na regularną grę, Hertha nowego napastnika a Borussia należyte pieniądze, bo - nie oszukujmy się - Schieber nie miał wielkiego wpływu na naszą grę. Powodzenia, Julek! ♥


P.S.
Po prawej stronie znajdziecie ankietę dotyczącą mojego bloga. Proszę wyraźcie swoją opinię, to dla mnie bardzo ważne ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz