środa, 23 lipca 2014

Informacje

Hej, kochani!
Jak Wam mijają wakacje? Byliście już gdzieś? A może dopiero pojedziecie? Piszcie! :3 Mam dzisiaj dla Was 2 informacje ;)
1. Wczoraj Borussia Dortmund zagrała kolejny letni sparing, tym razem z VfL Osnabruck. Podopieczni Jurgena Kloppa zremisowali z rywalem 1:1, a jedyną bramkę dla BVB strzelił Henrikh Mkhitaryan w 65. minucie. Kolejny sparing już 27 lipca o godz. 17 z RW Essen. Zauważyłam, że Miki bardzo dobrze sobie radzi, we wszystkich meczach testowych strzelił bramkę, coś mi się wydaje, że to będzie jego bardzo dobry sezon :>
2. Marco wrócił do treningów! Wczoraj trenował po raz pierwszy od reprezentacyjnego meczu z Armenią, w którym to doznał poważniejszej kontuzji. Przypomnę tylko, że według lekarzy Marco powróci na boisko we wrześniu.
P.S.
Jeśli chodzi o moje wakacje.. Borussia była ze mną, jak zawsze i na zawsze ♥


3 komentarze:

  1. Byłem na Meet-Up'ie we Wrocławiu 26 . 07, a w następna niedziele (03 . 08) jade do Chorwacji. :P
    Super, że Marco wraca!!! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. @borussin_1909 na serduszku jest coś napisane? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. em.. a nie widać? XD tak, jest napisane "Borussia Dortmund" :D ♥

      Usuń