wtorek, 22 lipca 2014

Alles Gute Kevin! ♥

Hej, Borussen!
Tak, jak obiecałam, najnajważniejsze informacje będą w osobnych postach :D Podczas mojej nieobecności urodziny miał nasz ukochany Borusse - Kevin Grosskreutz. Niestety nie mogłam napisać postu na temat jego święta i jest mi z tego powodu bardzo przykro, tym bardziej, że Kevin to nie tylko gracz BVB - to również kibic do końca życia ♥ Postanowiłam, że napiszę życzenia, ponieważ lepsze opóźnione niż wcale ;)

Kevin Grosskreutz urodził się 19 lipca 1988 roku w Dortmundzie. Jak wszyscy doskonale wiemy, Kevin od najmłodszych lat jest bardzo mocno związany z Borussią Dortmund. Na każdym kroku pokazuje swoją miłość do klubu - czasem w niezbyt miły sposób, jednak zawsze szczerze. W 2007 roku dołączył do szeregów Rot Weiss Ahlen, by w 2009 roku spełniło się jego najskrytsze marzenie - został zawodnikiem czarno-żółtych. Czego możemy życzyć naszemu ulubieńcowi? Myślę, że przede wszystkim dużo zdrowia, wielu cudownych bramek i dalszego wspaniałego kontaktu z kibicami klubu z Zagłębia Ruhry. Alles Gute, Kevin! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz