niedziela, 22 lutego 2015

Wypowiedzi

Hej!
Przedstawiam Wam wypowiedzi dotyczące piątkowego meczu:

Pierre-Emerick Aubameyang: Musieliśmy stoczyć dziś ciężką walkę, ale jak najbardziej zasłużyliśmy na zwycięstwo. Jestem naprawdę zachwycony moją aktualną formą strzelecką. Cieszę się naprawdę dużym zaufaniem trenera, a przesunięcie mnie na pozycję środkowego napastnika umożliwiło kolegom więcej szans do szukania mnie i zagrywania mi piłek. Jeżeli chodzi o strzelanie bramek w naszej drużynie, to myślę, że wszystko gra. Teraz musimy skoncentrować się na nadchodzącym meczu z Juventusem. Dziś popełniliśmy kilka błędów w obronie, ale we wtorek nie będziemy mogli sobie na to pozwolić. Jesteśmy na dobrej drodze, idziemy do przodu.

Ilkay Gündogan: W ostatnich trzech meczach zdobyliśmy dziewięć punktów - to maksimum. Mimo wygranej musimy być jednak trochę samokrytyczni. Wróciliśmy do normy w ataku, ale wciąż popełniamy błędy w obronie, przez co tracimy śmieszne bramki. Mam tu na myśli na przykład dzisiejszą sytuację z rzutu rożnego pod koniec meczu, kiedy Stuttgart strzelił drugą bramkę. To nie miało prawa się stać. Blokady psychiczne to zupełnie normalna rzecz w piłce nożnej, ale myślę, że po tych trzech meczach wreszcie udało nam się ich pozbyć. Teraz czeka nas bardzo ciekawy tydzień - Liga Mistrzów i Revierderby. Musimy być w jak najwyższej formie. Najpierw skupiamy się na spotkaniu z Juventusem, a później zaczniemy przygotowywać się do meczu z Schalke.

Marco Reus: Ten mecz nie był dla nas spacerkiem, ale ostatecznie udało nam się wygrać. To było bardzo ważne zwycięstwo. Stuttgart był naszym bezpośrednim konkurentem w walce o utrzymanie w lidze i to właśnie w meczu z nimi zdobyliśmy komplet punktów, to najważniejsze. Nie jestem jednak całkiem zadowolony ze swojego występu.

Shinji Kagawa: Bardzo się cieszę z moich dwóch asyst, ale mimo to nie jestem w stu procentach zadowolony z mojej gry w tym meczu. W spotkaniu z VfB pokazaliśmy, że jesteśmy w stanie wygrać w trudnych warunkach, ale mamy jeszcze wiele rzeczy do poprawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz