sobota, 28 lutego 2015

Borussia - schalke 03+1

Witajcie!
Bardzo przepraszam, że nie napisałam postu o meczu z Juventusem, ale tak się składa, że w te ferie codziennie gdzieś byłam lub coś robiłam o.o Chyba wychodzi na to, że w ferie mam mniej czasu, niż w zwykłym tygodniu szkolnym, hahaha ;3 Ale teraz już przechodzę do dzisiejszego meczu. Więc... WYGRALIŚMY! Czwarty raz z rzędu, i to z kim? z schalke!!! Po pierwszej połowie byłam nawet zła, bo chłopcy jak na złość nie wykorzystywali swoich sytuacji. A jak stare porzekadło głosi - niewykorzystane sytuacje się mszczą. Trochę się o to martwiłam, ale na szczęście, jak Auba strzelił gola to odetchnęłam z ulgą i baaardzo się cieszyłam! :D Kolejne 2 gole były dla mnie dużym zaskoczeniem, bo wpadły bardzo szybko haha ;3 Myślę, że wynik mógłby być wyższy co najmniej o 2 gole, ale musimy się cieszyć z tego, co mamy. A mamy 3 punkty i wysokie zwycięstwo w Derbach! Heja BVB! <3


2 komentarze:

  1. No i prawidłowo... :D
    Dlaczego 03+1? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo prawdziwy kibic BVB nie napisze całej nazwy scheisse z szacunkiem XDDD

      Usuń