niedziela, 22 lutego 2015

Informacje

Hej, Borussen!
Przepraszam, że wcześniej nie pisałam ale ferie i te sprawy, po prostu nie miałam czasu. Ale jak zwykle w takiej sytuacji napiszę wszystko w punktach.
1. Ciro miał w piątek urodziny, więc napiszę mu spóźnione życzenia. Przede wszystkim dużo zdrowia, braku kontuzji, mnóstwa bramek i wiele powodów do radości. Alles Gute, Ciro!
2. WYGRALIŚMY, KUTWA! Niestety meczu nie oglądałam, czego baaardzo żałuję, no ale cóż, nic na to nie poradzę :c Powiem tyle, że jestem cholernie dumna z chłopaków i prawie skakałam ze szczęścia, jak się dowiedziałam o tym, że wygrali. Czuję, że teraz powoli wszystko się układa. Jesteśmy na 12. miejscu w tabeli. Mówiłam, że warto wierzyć!!!
3. Przedstawiam Wam statystyki pomeczowe:

VfB Stuttgart 2:3 Borussia Dortmund
Strzały na bramkę: 7 : 13
Podania: 442 : 560
Celne podania: 328  : 435
Niecelne podania: 114 : 125
Celność podań: 74% : 78% 
Posiadanie piłki 45% : 55%
Faule: 13 : 12 
Spalone: 4 : 8

4. Ostatnio w mediach pojawił się wywiad z Ciro, w którym przyznaje on, że źle się czuje w Dortmundzie, i że chłopcy nie są do niego zbyt mile nastawieni. Kiedy to przeczytałam, było mi przykro, bo chłopcy zwykle byli mili dla nowych graczy i starali się, żeby się dobrze czuli. Może faktycznie we Włoszech jest inna kultura i inne przyzwyczajenia, ale prawda jest taka, że powinni się nim zająć. Przykro mi, że musiało dojść do tego, że Ciro przyznał się do tego w mediach. Mam nadzieję, że chłopcy się ogarną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz