niedziela, 17 sierpnia 2014

Stuttgarter Kickers - Borussia Dortmund

Hejka!
Przepraszam że nie napisałam zapowiedzi i przepraszam że tak późno piszę posta o meczu ale nie było mnie w domu i nie miałam czasu, wybaczcie ;c Poza tym, transmisja mi się strasznie cięła i nie za bardzo mogę ocenić mecz i samych zawodników ;c
Więc tak wstępnie napiszę bo nie było zapowiedzi że Wczoraj Borussia zmierzyła się z drużyną Stuttgarter Kickers w ramach pierwszej rundy Pucharu Niemiec. Oczywiście nasi kochani Borussen wygrali 1:4 ♥ bramki dla BVB strzelali: Mkhitaryan, Aubameyang x2 oraz Ramos. Jak już mówiłam, z chęcią oceniłabym mecz i zawodników ale transmisja mi się cięła jak nigdy i po prostu nie byłam w stanie spokojnie obserwować i analizować gry ;c Mogę powiedzieć jedynie, że po raz kolejny jestem dumna z Auby i Mikiego, czuję że ten sezon będzie należał do nich ;3 Jednak największym dla mnie zaskoczeniem było to, że Marco pojawił się na boisku, i w dodatek w roli kapitana ;) oczywiście nie trzeba było mieć idealnej transmisji żeby nie zauważyć, że na razie Reus nie świecił dobrą formą, ale bez obaw, to był dopiero pierwszy mecz po dłuższej nieobecności więc bądźmy spokojni, stary, dobry Marco powróci już niebawem ;) Jeżeli ktoś nie miał możliwości oglądania meczu lub zacinała mu się transmisja tak jak mi :))) to łapcie linka do bramek: https://www.youtube.com/watch?v=I1nmXaQBE2k .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz