poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Borussia Dortmund - Bayer Leverkusen

Hejka!
Przepraszam Was strasznie że nie dodałam zapowiedzi i że informacje pomeczowe dodaję dopiero dzisiaj, ale była u mnie kuzynka na wakacjach i nie za bardzo miałam czas ;c

Więc, wracając do sobotniego meczu. Jestem bardzo zawiedziona grą chłopaków :x Myślałam, że po wspaniałym zwycięstwie z Bayernem wystartujemy w Bundeslidze z bardzo dobrą formą. A tymczasem, Borussen grali jak nigdy. Atak tragedia, pomoc tragedia, obrona tragedia... Nawet jeśli bym chciała, to nie mogę pochwalić ani jednego zawodnika BVB. Prawda jest taka, że wszyscy dali dupy, i i każdy powinien ponieść odpowiedzialność za ten wynik. Dobijające jest również to, że straciliśmy gola w 7. sekundzie. No cóż, stało się. Mam nadzieję, że to było jednorazowe potknięcie. Bo jeśli mamy zmniejszyć przewagę Bayernu nad nami, lub wygrać Bundesligę, to musimy spiąć dupy i wziąć się ostro do roboty.
A teraz przedstawiam Wam statystyki:

Borussia Dortmund - Bayer Leverkusen
Gole: 0:2
Żółte kartki: 1-2
Strzały: 11-11
Faule: 14-28
Spalone: 1-5
Rzuty rożne: 8-4
Dośrodkowania: 11-1
Przebiegnięty dystans w km: 123.8-125.3
Posiadanie piłki w % 56.72-43.28
Pojedynki wygrane w % 47.7-52.3
Podania skuteczne w % 70.07-60.06
Nieskuteczne podania w % 29.93-39-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz