piątek, 8 sierpnia 2014

śląsk wrocław - Borussia Dortmund cz. 2

Hejka!
Muszę jeszcze raz się pożalić. Poświęcam temu blogowi bardzo dużo czasu i cierpliwości, chciałabym, żebyście to uszanowali. (Tak, znowu chodzi o komentarze) Zrozumiałabym, jeżeli nie byłoby wyświetleń, no bo skoro ich nie ma to komentarzy też być nie może. Ale wyświetlenia są, i to nie jedno na tydzień, tylko dużo więcej. Więc nie rozumiem, dlaczego tak ciężko Wam dodać komentarz. Jest to da mnie bardzo ważne, daje mi dużego kopa i chęci do działania, ale tak.. nie widzę w tym wszystkim sensu. Jeżeli tak dalej pójdzie, będę musiała zawiesić działanie bloga, tak jak niedawno mój blogowy kolega. Mam dużo cierpliwości, ale jeśli nie będziecie doceniać mojej pracy, to nie będzie miało sensu. Negatywne komentarze też są tutaj mile widziane. Będę wiedziała, co robię źle i starała się to naprawić.
No dobrze, ja liczę na poprawę, a tymczasem przesyłam Wam moje zdjęcia, które udało mi się zrobić podczas meczu ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz