piątek, 25 kwietnia 2014

zapowiedź meczu Bayer - Borussia

Hej, Borussen!
Jutro odbędzie się mecz z Bayerem Leverkusen, więc podam Wam kilka informacji na jego temat.
Miejsce: BayArena
Godzina: 18:30
Sędzia: Günter Perl - podobno dość dobry sędzia ;)
Przewidywane składy:
Borussia Dortmund:
 Weidenfeller - Großkreutz, Hummels, Sokratis, Piszczek - Kirch, Sahin - Jojić, Mkhitaryan, Reus - Lewandowski
Bayer Leverkusen:
Leno - Boenisch, Spahić, Toprak, Hilbert - Can, Bender - Castro, Brandt, Son - Kießling
Transmisja w telewizji: Eurosport 2
Transmisja w Internecie: http://premium.futbolhd.pl/ lub http://pl-sport.tv/ .
Nie jestem w stanie dzisiaj Wam podać, na którym streamie będzie ten mecz, po prostu kliknijcie w link, a następnie poszukajcie meczu na liście.
Co do mojej opinii, myślę, że damy radę, bo Bayer ostatnio nie jest w dobrej formie ;D
schalke gra z Borussią M'Gladbach, więc jest duża szansa na ich przegraną ;)
Jeszcze taki mały komunikacik:
Jeśli chcesz skopiować mojego posta lub zdjęcie, to lepiej daj linka albo ewentualnie zapytaj mnie czy możesz, ja wcale nie gryzę ;) Taka sytuacja niedawno mi się przydarzyła, to nie jest zbyt miłe, jeśli ktoś bierze moją ciężką pracę za swoją i publikuje ją. Wszystkie posty piszę sama, więc miło by było, gdyby ktoś to uszanował ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz