piątek, 18 kwietnia 2014

Ozdoba Wielkanocna ;3

Ostatnio znalazłam w internecie ciekawy pomysł na wielkanocną pisankę. Wypróbowałam, i powiem, że wyszło nawet nieźle ;)
Oto potrzebne materiały:
- słoik lub puszka (miejcie na uwadze to, że potem będzie już tylko do wyrzucenia :D)
- lakiery do paznokci
-wykałaczka
-jajko lub wydmuszka
Sposób przygotowania:
1.Napełnij 3/4 słoika/puszki wodą.
2.Wylej do niej odrobinę lakieru, jakiego chcesz użyć (oczywiście może być ich kilka).
3. Zamocz jedną stronę jajka/wydmuszki.
4. Powtórz krok 2 i 3 zamaczając drugą stronę.
Gotowe! :D
Jeśli będziesz używać wydmuszki, wygodniej Ci będzie po prostu włożyć w dziurkę wykałaczkę, w ten sposób nie pobrudzisz sobie palców.
Może i drobiazg, i nie grzeszy profesjonalizmem i pięknem, ale mnie zawsze cieszy, kiedy zrobię coś sama ;) Przesyłam wam zdjęcie moich wydmuszek, oczywiście obowiązkowo w barwach BVB ;3
P.S.
Przepraszam za słabą jakość, robiłam telefonem xD

2 komentarze: