poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Nowe gadżety

Kochani, w statystykach pokazuje mi się, że kilka osób jednak odwiedza mój blog i przykro mi, że nikt z Was nie chce go komentować, więc dodałam kilka gadżetów dla Waszej wygody :> Wielu z Was właściwie nie wie do czego służą (i wcale Wam się nie dziwię XD), więc wszystko Wam wyjaśnię:

1. Przycisk +1 - dzięki niemu możecie łatwo polecić mojego bloga jeśli Wam się podoba.

2. Tłumacz - no tutaj chyba nie muszę tłumaczyć :P dodałam tak dla wygody, na wszelki wypadek, ale wątpię, żeby ktoś z zagranicy będzie chciał czytać mojego bloga :D

3. Follow by Email - wpisujecie nazwę swojego maila, i od tej pory za każdym razem, kiedy dodam nowego posta będziecie dostawać wiadomość :3

4. Możecie też subskrybować posty lub komentarze za pomocą yahoo i netvibes.

Mam nadzieję, że takie drobne zmiany Wam chociaż w małym stopniu pomogą ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz