wtorek, 3 czerwca 2014

Wywiad z nową "9"

Przedstawiam Wam pierwszy wywiad Ciro Immobile jako zawodnika Dortmundu ;)

- Jestem teraz bardzo szczęśliwy. Wszystko w moim życiu zmierza w dobrym kierunku. Wywalczyłem tytuł króla strzelców, w piątek wziąłem ślub z Jessicą, w sobotę rozpocząłem zgrupowanie Reprezentacji Włoch, a w niedzielę otrzymałem powołanie na Mundial w Brazylii. Natomiast w poniedziałek podpisałem kontrakt z jednym z najbardziej prestiżowych klubów w Europie.

- Przede wszystkim jednak chciałbym pozdrowić moich kibiców z Torino FC oraz trenera Ventura i podziękować im za to, że spędziłem tam wiele pięknych chwil w moim życiu i mogłem poczuć się tak jak w domu. Swoje podziękowania kieruję również w stronę prezydenta Cairo i Juventusu Turyn, którzy wyrazili zgodę na ten transfer.

- Jestem wdzięczny Borussii Dortmund za możliwość transferu, ale jestem jednocześnie świadomy ogromnej odpowiedzialności, która się z nim wiąże. Na pewno nie zabraknie mi tutaj pracy. Mam nadzieję, że nadal będę mógł w pełni rozwijać swoje umiejętności piłkarskie pod wodzą Jürgena Kloppa. Bardzo podoba mi się jego taktyka, która jest doskonała dla mnie, abym zdobywał wiele bramek.

- Fakt, że zastąpię Roberta Lewandowskiego nie jest dla mnie problemem, ale motywacją. Moim celem jest to, żeby pomóc nowej drużynie w wywalczeniu Mistrzostwa Niemiec i uzyskanie z nią jak najlepszego wyniku w rozgrywkach Champions League. W Dortmundzie mam możliwości ku temu, aby mierzyć się z najlepszymi zawodnikami na świecie.

Źródło: Borussia24.pl

P.S.
Marvin Ducksch na sezon 2014/15 zostanie wypożyczony do SC Paderborn ;) Myślę, że to bardzo dobrze, będzie miał okazję się ograć i rozwinąć ;3
Miło by było gdybyście NIE KOPIOWALI MOICH POMYSŁÓW NA POSTY ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz