niedziela, 26 października 2014

Borussia - Hannover 96 0:1

Witajcie!
Jak nastroje po meczu? Jakie macie odczucia? Ja już sama nie wiem co mam myśleć. Nie ma tu co komentować. Po tym meczu, jak i po wcześniejszych, nasuwa mi się tylko jedno słowo: kryzys. Cóż mogę dodać? Że mam nadzieję, że wezmą się w garść? Ja już od nich dużo nie oczekuję. Jedyne, co powinni robić w tak ciężkiej sytuacji, to walczyć, i pokazać, że doceniają swoich kibiców. Bo fani odejdą - Borussen zostaną...

Oto statystyki z meczu:

Borussia Dortmund - Hannover 96 0:1 (0:0)
Gole: 0 : 1
Strzały na bramkę: 17 : 7
Podania: 419 : 379
Celne podania: 295 :253
Niecelne podania: 124 : 126
Celność podania: 70% :67%
Posiadanie piłki: 53% :47%
Faule: 13 : 18
Spalone: 6 : 1


2 komentarze:

  1. "BorussinForever" ♥♡♥
    Dadzą radę, chociaż 15 miejsce ;-; ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a jak, Borussin to Borussin, forever to forever, nazwa zobowiązuje, na zawsze - czy na dole, czy na szczycie <3 myślę, że jeśli szybko wezmą się w garść, są jeszcze w stanie dojść do tego 4. miejsca, żeby zakwalifikować się do LM. Jeszcze nie wszystko stracone!

      Usuń