czwartek, 2 października 2014

Anderlecht - Borussia

Hejka!
Stwierdziłam, że nie będę pisała już zapowiedzi meczów. Myślę, że sami poradzicie sobie ze sprawdzeniem godziny czy daty. Mecze Bundesligi zwykle są w soboty o 15:30, a Ligi Mistrzów we wtorki i środy o 20:45. To mi daje dodatkową pracę, a jak już mówiłam, mam dużo nauki. Jeśli nie będziecie czegoś wiedzieli, śmiało pytajcie w komentarzach! ;)
Wracając do wczorajszego meczu z Anderlechtem.  Chłopcy wygrali go pewnie 0:3. Strzelcami bramek byli Ciro Immobile i Adrian Ramos (x2), Borussen grali naprawdę nieźle, jak gdyby wcześniej nie było żadnych przegranych meczów. Zauważyłam, że w Bundeslidze, gdzie jest występują słabsze drużyny, nie idzie nam najlepiej, a w Lidze Mistrzów, jak sama nazwa wskazuje, występują najlepsze drużyny w Europie, gramy świetnie i pewnie wygrywamy. Oj chłopcy, coś z Wami jest nie tak! ;) Mam nadzieję, że to zwycięstwo da dobrą motywacje do wygrywania meczów Bundesligi.

Tymczasem przedstawiam Wam oceny wystawione przez Kickera:

Weidenfeller (2,5) - Piszczek (2), Sokratis (2), Subotić (3,5), Schmelzer (3,5) - Kehl (2,5), Bender (3) - Aubameyang (3), Kagawa (1,5), Großkreutz (2) - Immobile (2,5).


P.S.
Niedawno stuknęło nam 2000 wyświetleń. Dziękuję! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz