środa, 10 września 2014

Hummels - znaczy kapitan

Hejka!
Przedstawiam Wam wypowiedź Matsa Hummelsa, w którym udowodnił, że jest prawdziwym Borussen i zdecydowanie zasługuje na opaskę kapitana ;)

Hummi został zapytany o klauzulę w kontrakcie.

- Mógłbym mieć taki zapis w kontrakcie, gdybym nalegał. Celowo jednak w 2012 roku przedłużyłem swój kontrakt o pięć lat do 2017 roku bez żadnych dodatkowych rozszerzeń. Chciałem w ten sposób dać przykład innym. Obecnie nie ma świecie zespołu, w którym mógłbym być tak szczęśliwy jak w Borussii Dortmund. Z drugiej strony, jeżeli kiedykolwiek zdecydowałbym się na zmianę barw klubowych, chciałbym aby wpływy z mojego transferu były w stu procentach czyste i należne BVB.

Nasz nowy kapitan wypowiedział się również na temat Marco Reusa i jego rzekomych przenosin do Bayernu Monachium.

- Bayern ma z nami problemy od kilku lat. Można to zauważyć w naszych bezpośrednich starciach. Chcą osłabiać każdego rywala, którego traktują poważnie, dlatego na przykład Rummenigge tyle mówił o Marco Reusie, to była z ich strony kalkulacja. Fakt, że Bayern ma czas rozmawiać o rzeczach związanych z Dortmundem, jest dla nas największym komplementem. 
Jeśli Bayern nie kupiłby Breno w 2007 roku za 12 milionów euro, nie odszedłbym z klubu. Opuszczenie Bayernu było jednak najlepszym krokiem w mojej karierze.

Mats normalnie tymi słowami podbił moje serce <3 Pokazał, że nie boi się wypowiedzieć się publicznie na temat Bayernu i tego, co o nich myśli, a ja całkowicie się z nim zgadzam. Hummi to bardzo inteligentny człowiek, wie co mówi i nie kryje swojego zdania. Jednym słowem, jestem dumna z tego, że mamy kolejnego wspaniałego kapitana <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz