piątek, 26 września 2014

Hejka!
Na wstępie oczywiście chciałam bardzo Was przeprosić za moją długą nieobecność. W tym czasie miałam kompletny nawał nauki, aż taki, że aż nie miałam czasu czytać newsów, ani nawet OGLĄDAĆ MECZÓW, co zdarza mi się naprawdę bardzo bardzo rzadko. Więc tym bardziej nie mogłam znaleźć czasu na pisanie postów. Oczywiście postaram się, żeby już nie było takich sytuacji, jednak nic nie obiecuję, bo zawsze może zdarzyć się tak jeszcze raz.
Myślę, że bez sensu byłoby pisanie wszystkich newsów, które opuściłam, bo musiałabym napisać z 10 postów xd także w skrócie napiszę, że mamy niezłe problemy delikatnie mówiąc. Ostatnie dwa ligowe mecze przegraliśmy i zremisowaliśmy. ZNOWU powtarza się sytuacja ze "szpitalem w Dortmundzie", co baaaaardzo mnie wkurza ;d naprawdę zaczynam podejrzewać, że z naszym sztabem medycznym i przygotowaniem fizycznym do meczu jest coś nie tak. bo to jest niemożliwe, żeby aż tylu zawodników było kontuzjowanych, tym bardziej że ciągnie się to już drugi sezon. Najbardziej mnie martwi jednak fakt, że jutro mecz z schalke, a w środę wyjazdowy mecz z Anderlechtem w Lidze Mistrzów. Mam nadzieję, że trener mocno postawi chłopaków na nogi przed nadchodzącymi meczami, bo robi się delikatnie mówiąc nieciekawie. Sytuacja w lidze też nie jest za dobra, zajmujemy 8. miejsce i tracimy 4 pkt do lidera tabeli, czyli bayernu.

1 komentarz:

  1. Spokojnie.. ;) jeszcze do końca sezonu jest czas. :-) Borussia będzie jeszcze nie raz na fotelu lidera, a Frajern kiedyś popamięta BvB! < 3

    OdpowiedzUsuń